Fasta 5:2 igen

 Tillbaka i fastandet igen. Några kilo har återigen gjort sig påminda på kroppen igen.

Fasta då och då funkar faktiskt väldigt bra. En dag går superfort och sedan kan jag äta vad jag vill.

Den här veckan fastade jag i måndags, åt då bara lite egengjord soppa på buljong, lök, två potatisar och en halv morot. Kalorier, lätt under 100. Och en liten bit choklad, Arriba 65 %
Motion, gick till och från jobbet = 11 500 steg.

Idag, onsdag fastade jag igen. Har ätit samma soppa igen. Men nu på kvällen var det riktigt tungt. Det fick bli en råg knäckebröd, kalorier 38, en  liten skiva ost 35 kalorier. Lyx på kvällen, en ruta mörk choklad, Lidl Arriba 85 %, max 50 kalorier. Så högt räknat 200 kalorier totalt idag.
Hade lite spring i benen och stack till gymet och tog 4 km trots fasta. Med denna lilla springtur fick jag ihop till 13 500 steg.

Imorgon MAT! Ser fram emot det, är hungrig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lätt eller blytungt?

Hej 2020 - dags att spotta i nävarna

Mer inspiration kring fasta